ياقلبي يا حيران
بقلم عبير حكيم
يا قلبي يا حيران
دقه شمال دقه يمين
بدور علي مين؟؟
هو شاريك
فكر فيك
النبض في قلبه مش ليك
اسال دقاته
عن سر حياته
عن حبه لذاته
ولا بيحب مين ؟؟:
خلينا منسيين
ولا احنا في حياته
ولا دفتر يومياته
حتي مكالماته
بقيت للغاليين
طب واحنا فين. ؟؟
ما كنا في يوم نن العين
يا خساره قلبي ودقاته
اللي في كل مكان بيدور عليه
وأما جت تلاقيه
سالها أنت مين ؟
حتي اسمها بقي من المنسيين
عبير حكيم

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق