(..يابنت..)=١٤٦
عارفه يابت لابد يوم.. هانسيب
مين نازل من العالي ومين طالع
بتتغير ..المناسيب
اصل الحكايه ان في هواك طريق
بيضيق
خالي من النور والعاتمه ليها نصيب
بين البلايا والرعاية حاجات كتير بتعيب واكن هواكي..نسر..مراقبه ..ديب
.دنيا.. مكتوب نعيش هانعيش
وان كان.. نسيب ..هانسيب
طربوش.. وراكب كل راس درويش
لا....يعيش
لا يموت محشور.. مع المحاسيب
اصل سواقي هواكي بتعبي وبترمي
في قنايا بتفرق ع العطشا ن
وانا زارع م الود...كام فدان
ومستني تعدي ....وخدي... مريح علي كفي
مستني توفي...... وبق ميه تجيب
شايف ملحك. بينخور ..وبيبور
سايب برك هجر وسهم اهره يصيب
شدوا جذوري خلعوها من طينك مع ان طينك
حاضن كتير... سراسيب

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق