اهجريني ...
أنا كنت لعبه
بين ايديكي
لما مليتي
منها بتكسريني
انتي عمرك في يوم
ما حسيتي بيا
وحبتيني
اهجريني ...
مهما دمعي
مني يزرف
مهما قلبي
جرحه ينزف
اوعي في يوم
اصعب عليكي
وترجعيني
اهجريني ...
خلاص ..
مابقتش قادر
اقولك كلمة بحبك
خلاص ..
مابقتش قادر
لما اشوفك
اجري عليكي
واضمك
اهجريني ...
ما تخافيش ...
أنا من غيرك
ها اقدر اعيش
بقلبي اللي انكسر
من غدر قلبك
ها اقدر اعيش
ما تفكريش...
امشي وسبيني
واهجريني ...
شعر : احمد المرشدي

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق