ارحمونا
ايه الي حصل في ايه؟
كانت البركة والعز مالي بيوتنا
وكنت اقول امتي يخلص
الحاجة كتير مش بتخلص
خد يافلان انت وعلان
مش لاقيه مكان الفريزر مليان
اضع الحمام والبط فين حتي البيض
ايوه البيض البلدي مالي العيون
واوزع وابعت للحبايب ملوش مكان عندي
كان كتير
وافضل اقول البركة عندي راحت فين
آه آه ياعيني علي اولادنا الغلابة
الي بيربي مابقي يربي
والي نفسه في بطة 🦆بيصورها
ويبروزها آه آه يادنيا
ولا عاد خزين ولا غيره
فضل الحزن مالي قلوبنا
علي وضعنا ونحمد ربنا
حسوا بينا وارحمونا
اميمة الاسدودي

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق