( واخد بالك )٢٢١
واخد بالك
ما ياما كتير ..علينا عدي
ومين يجري وغيره.هدي
وراح ..واخد ..وجه ودي
وانت.. ماكان .علي بالك
واخد بالك
ما ياما كتير خفيف الروح
عيونه.قالت كتير م البوح
خطف. عينك .و خد بالك
ومشيت.. الحياه بينا
وخد من قلبه وادالك
وكان مالك
ماكل... الدنيا........ متعايشه
حيطان مايله و كمان بايشه
ولا ساتره.... ولا حايشه
عامل مصلح وكان مالك
وخد تاني
ولسه...... برده.. هاتحقق
مين محقوق ومين جاني
و خد.. الدرس واتعلم
وشوف ..الحق واتكلم
وليه. بالحضن وتسلم
وروح طبطب علي حالك
ومين جالك
ماكل... اصل....... ليه اصله
ومين تمن .....ومين فصله
انسي . و.ماتسعي ع وصله
كان.. شال ..مين ولا شالك
واخد بالك
...............طب خد بالك

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق