[[ماذال الحنين]]محمود رجب
السنين فاتت ثواني
والعيون عطشانين
إمتي ترحمني ياغالي
داحنا ليك متشوقين
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
دقيقه واحده من موبايلك
ولا نسيت إحنا مين
لو عملت 100 دليت
هتلاقينا موجودين
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
في وسط قلبك مش جهازك
متربعين و محفورين
غيروك الناس والزمان
ولا قساوة السنين
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
مش خساره يضيع هوانا
واحنا الاتنين موجودين
لسه عايش علي ذكرى حلوه
طب إنتي قولتي وداع لمين
السنين فاتت ثواني
والعيون عطشانين
إمتي ترحمني ياغالي
داحنا ليك متشوقين
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
دقيقه واحده من موبايلك
ولا نسيت إحنا مين
لو عملت 100 دليت
هتلاقينا موجودين
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
في وسط قلبك مش جهازك
متربعين و محفورين
غيروك الناس والزمان
ولا قساوة السنين
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
مش خساره يضيع هوانا
واحنا الاتنين موجودين
لسه عايش علي ذكرى حلوه
طب إنتي قولتي وداع لمين

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق