الاثنين، 11 يناير 2016

الشاعر محمود رجب

{كلمتني وكلمتها }
وحالي اتلغبط من بعدها
ياناس قولولها بضعف قبالها
حبيت ضحكتها وطيبتها
وكلامها ليا وطريقتها
بسيطه لاكني ..حبتها
عشقت فيها ...براءتها
*********************
الرحمه ياسمو الأميرة
قلبي تعب وحالته حاله
فقير بيحلم بالرغيف
إزاي هيأكل في السفاره
*********************
خليني كما عابر سبيل
يمكن انا فقدت الدليل
أشوف بعيني خطوتك
أموت وانا مكنتش عليل
*********************
وإذاي تبصي ياعيني فوق
إصحي من الأوهام وفوق
لا الميه تطلع في العلالي
ولا طيارات عشقها تقدر تسوق
*********************
خليك علي أد جناحاتك
هيجي يوم وتعيش حياتك
يمكن تعوض كل إللي راح
وتنسي حب معاه اهاتك
*********************
ياسنين سيبيني ماتبكينيش
ظالماني دايماً غيرى مفيش
لما الزمان ابتسم لي يوم
نسيتي إني من حقي أعيش
نسيتي إني من حقي أعيش


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق